Sari Selkälä

"Viestintä ei ole ratkaisu, vaan mahdollisuus tehdä muutos."
Sari Selkälä

Viestijä, viestintäyrittäjä, VTM, AmO

Viestintäosaamista tarvitsee jokainen, ehkä enemmän kuin koskaan ennen.

Yrittäjänä olen tehnyt viestinnän, tuotteistamisen ja valmennuksen parissa töitä vuodesta 2010. Ennen oman yrityksen perustamista osaamista kertyi hotelliketjun Brand Managerina, mainostoimistossa myyntitehtävissä sekä viestintätoimiston asiakkuusjohtajana.

Viestintäkurssit.fi syntyi yhdessä Marja-Liisan kanssa ajatuksesta, että viestintätaidot ovat avain moneen ja monelle. Paikasta ja ajasta riippumatta.

Verkkokurssit ovat sujuva tapa kerryttää taitoja omaan tahtiin, ajasta ja paikasta riippumatta.

Viestintäkurssit.fi on sekä paikka uuden oppimiselle että paikka kaikille viestinnän, markkinoinnin ja myynnin asiantuntijoille tarjota omia verkkokursseja.

Vapaa-ajalla olen innokas oman ruoan kasvattaja ja villiinnyn puutarhassa ja lähimetsissä. Olen yksi valtakunnallisen lähiruokaan keskittyvän ruokamatkailumedia Ruokaretki.fi perustajista ja tuottajista. Keväällä 2020 titteleihin lisättiin myös tietokirjailija eli "Voikukka - Pientareelta pataan" kirjan kirjoittaja.

Tervetuloa oppimaan uutta!

Sari Selkälä

Minun verkkokurssini

Lähikoulutukseni

Terävät tiedotteet -valmennus

Terävät tiedotteet -valmennus 18.9.2024 livenä verkossa sopii yrittäjälle, viestijälle tai markkinoijalle, jolla on vasta vähän kokemusta mediatyöstä ja tiedottamisesta. Valmennuksesta saat työkaluja, kun haluat oppia kirjoittamaan toimittajia puhuttelevia mediatiedotteita.
Jaa artikkeli

Ansaittua medianäkyvyyttä – yli uutiskynnyksen

Näkyvyys mediassa on todella arvokasta ja sitä kannattaa tavoitella – medioissa kirjoitetut jutut tuovat näkyvyyttä ja asiakkaita. Ansaittua medianäkyvyyttä -valmennus sopii erityisen hyvin yrityksen viestinnästä ja markkinoinnista vastaaville ja yrittäjille.

Jaa artikkeli

Hankeviestinnän kehittämistreffit

Hankeviestinnän kehittämistreffit on rakennettu kaikkien hankkeissa työskentelevien tueksi. Valmennus antaa uutta innostusta ja työkaluja asiakaslähtöiseen, erottuvaan ja vaikuttavaan hankeviestintään.

Jaa artikkeli